Cenik servisnih storitev

Spodnje cene vsebujejo vso ljubezen in skrbnost, ki je zahtevana pri popravilu in vzdrževanju vaše opreme, poleg tega pa še DDV.

Storitev Enota Cena brez DDV Cena z 22% DDV
Ugotavljanje okvare ali napake (ne vključuje popravila)* Enkratno 12 € 14,64 €
Svetovanje pri nakupu strojne opreme Enkratno 20 € 24,40 €
Serviser v servisu, osnovna strojno-tehnična dela Ura 50 € 61 €
Nameščanje OS, nadgradnje strojno-programske opreme, vgradnje komponent, čiščenje virusov ipd. na osebnem računalniku.
Zahtevnejša strokovna dela Ura 85 € 103,70 €
Kloniranje in reševanje podatkov. Mrežna oprema - odprava napak na omrežju in nameščanje nove opreme - razred SOHO. Nastavitve strežnikov na daljavo.
Sistemska dela Ura 100 € 122 €
Sistemska administracija na strežnikih: namestive, migracije, virtualizacije. Sistemska administracija na aktivni mrežni opremi: namestitev, konfiguracija, administracija.
Programiranje Ura 125 € 152,5 €
Analiza, priprava in izvedba projektov.
Podpora na daljavo z uporabo ISL Light ali po telefonu
Povezovanje in prvih 15 min Interval 25 € 30,50 €
Vsaka naslednja minuta Minuta 1 € 1,22 €
Prepis računa Enkratno 2 € 2,44 €
Nujn! Enkratno 50 % dodatek na ceno posega in ne manj od 30 €
Neupravičena reklamacija** Enkratno 20 € + morebitni strošek transporta 24,40 € + morebitni strošek transporta
Potni stroški
Obisk serviserja v Ljubljani (znotraj obroča) V obe smeri 24 € 29,28 €
Kilometrina izven Ljubljane Km 0,5 € 0,61 €
Pogovor o težavah in problemih človeštva Ura Neprecenljivo + DDV

Cenik je veljaven od 15. 12. 2022 in velja vsak dan, tudi med prazniki.

*Diagnostiko obračunamo za izdelke izven garancije ali v primeru, ko je garancija zavrnjena. Vrednost diagnostike upoštevamo v ceni popravila, v kolikor se stranka odloči zanj.

** Neupravičeno reklamacijo obračunamo v primeru, ko:

  • prejmemo izdelek brez vseh potrebnih dodatkov ali dokumentov,
  • ponovno prejmemo izdelek v istem stanju, a je bil že upravičeno zavrnjen,
  • prejmemo izdelek, ki pravilno deluje po specifikacijah proizvajalca,
  • prejmemo izdelek, ki ne deluje zaradi očitne krivde uporabnika (prazne ali iztečene baterije, obrnjene baterije, mikrofon na "mute", je polit ali kako drugače poškodovan),
  • prejmemo izdelek, za katerega nismo pooblaščen servis.

B2B

Izdelki so namenjeni samo partnerjem v nadaljnji prodaji.

Prijava za partnerje je dostopna na povezavi.