Kontakt
Prosimo vas, da vsa vprašanja na nas naslovite PISNO, preko obrazca na tej strani.
V kolikor vas zanima status reklamiranega blaga, vas prosimo za številko servisnega naloga.
Kako poslati blago na popravilo
- Pripravite paket, ki naj vsebuje:
- izdelek za popravilo (obvezno priložite tudi vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu),
- potrdilo o nakupu (kopija računa),
- garancijski list (ta je morda na embalaži),
- dopis s podrobnim opisom napake ter vašimi kontaktnimi podatki (ime, naslov, e-pošta),
- kavo za serviserje (ni nujno, no).
- Vsebino paketa dobro zaščitite, da ne pride do poškodb. V škatli ga oblazinite npr. s časopisnim papirjem, zračnimi mehurčki, peno ali vrečkami kave.
- Paket naslovite na Eventus sistemi d.o.o., Ukmarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
- Če gre za garancijsko popravilo, lahko paket pošljete po Pošti Slovenije s storitvijo PPN-A, kjer je plačnik Eventus sistemi d.o.o.
V nasprotnem primeru ga na vaše stroške pošljete s poljubno poštno storitvijo.
V kolikor bo garancija zavrnjena, vam poštnino obračunamo pri obračunu popravila.