Servis naših blagovnih znamk

Kontakt

Prosimo vas, da vsa vprašanja na nas naslovite PISNO, preko obrazca na tej strani.
V kolikor vas zanima status reklamiranega blaga, vas prosimo za številko servisnega naloga.

Kako poslati blago na popravilo

  1. Pripravite paket, ki naj vsebuje:
    • izdelek za popravilo (obvezno priložite tudi vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu),
    • potrdilo o nakupu (kopija računa),
    • garancijski list (ta je morda na embalaži),
    • dopis s podrobnim opisom napake ter vašimi kontaktnimi podatki (ime, naslov, e-pošta),
    • kavo za serviserje (ni nujno, no).
  2. Vsebino paketa dobro zaščitite, da ne pride do poškodb. V škatli ga oblazinite npr. s časopisnim papirjem, zračnimi mehurčki, peno ali vrečkami kave. 
  3. Paket naslovite na Eventus sistemi d.o.o., Ukmarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
  4. Če gre za garancijsko popravilo, lahko paket pošljete po Pošti Slovenije s storitvijo PPN-A, kjer je plačnik Eventus sistemi d.o.o.
    V nasprotnem primeru ga na vaše stroške pošljete s poljubno poštno storitvijo.

V kolikor bo garancija zavrnjena, vam poštnino obračunamo pri obračunu popravila.

Osebna dostava in prevzem

Izdelek lahko v garancijsko popravilo prinesete osebno v našo poslovalnico vsak delavnik med 8:00 in 16:00.

Ob dostavi prinesite:

  • potrdilo o nakupu (kopija računa),
  • garancijski list, ki izkazuje, da je dajalec garancije Eventus sistemi d.o.o.

Postopek bo pospešil dopis s podrobnim opisom napake ter vašimi kontaktnimi podatki (e-pošta).

Kaj počnemo

  • Zagotavljamo garancijsko popravilo izdelkov blagovnih znamk, ki jih zastopamo na slovenskem trgu.
  • Odpravljamo napake računalnikov, prenosnikov in podobnih hecov.
  • Nameščamo programsko opremo in optimiziramo oz. čistimo operacijske sisteme.
  • Nameščamo in vzdržujemo manjše strežniške sisteme.
  • Vzpostavljamo mreže in povezave.
  • Skrbimo za arhivske kopije podatkov strank  in njihovo upravljanje (backup).
  • Rešujemo nepremostljive probleme sodobnega človeka s pomirjujočim pogovorom.

Eventus sistemi smo leta 2008 postali pogodbeni garancijski in izven-garancijski servis za Logitech izdelke, kupljene preko uradnih Logitech distributerjev v Sloveniji (poleg nas še družbe Acord92, Asbis in BigBang). Smo eden redkih tovrstnih servisov v srednji Evropi.

POZOR!

Da bi ažurno odpravljali napake izdelkom, ki nam jih prinesete, v servisu potrebujemo detajlne opise problema. "Ne dela" ni dober opis in take primere več ali manj zavračamo. Veseli smo, da to upoštevate in nam pošiljate izčrpne opise napak izdelkov, kot na primer:

Rezervni deli

Na voljo so nekateri rezervni deli za izdelke Audio-Technica, Logitech, Sennheiser, Wacom ipd.

Nekaj rezervnih delov imamo na zalogi, druge dobavljamo po naročilu. Konkretna povpraševanja po rezervnih delih prosimo pošljite na prodaja (afna) eventus. si

B2B

Izdelki so namenjeni samo partnerjem v nadaljnji prodaji.

Prijava za partnerje je dostopna na povezavi.